Четвер, 25.04.2024, 00:35
Мукачівський ліцей №6
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » 2017 » Червень » 15 » Відбувся звіт директора НВК №6 Маховської К.Є перед громадськістю про роботу навчального закладу у 2016-2017 навчальному році
21:53
Відбувся звіт директора НВК №6 Маховської К.Є перед громадськістю про роботу навчального закладу у 2016-2017 навчальному році
Звіт
директора Мукачівського НВК №
про свою діяльність на посаді протягом 2016-2017 навчального року

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік, і тому ми зібралися сьогодні, щоб проаналізувати роботу колективу навчального закладу, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016-2017 навчального року.
Звіт керівника відбувається відповідно до Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадськості, учнівським самоврядуванням.
Як директор НВК у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом НВК, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Сьогодні освіта України переживає процес «перезавантаження: вводяться нові Державні освітні стандарти, оновлюються програми, підручники».
Саме тому робота педагогічного колективу була спрямована на виконання таких завдань:
- Організацію належного рівня навчально-виховного процесу для забезпечення якісних освітніх послуг та виконання Державних стандартів освіти
- Ефективне застосування інноваційних педагогічних технологій, зростання професійної і фахової компетентності педагогів
- Реалізацію інтелектуального потенціалу обдарованих школярів, проблемно-пошукової, науково-дослідницької діяльності школярів;
- Підготовку до ЗНО в умовах забезпечення надання якісних освітніх послуг.
Основними завданнями закладу є, створення сприятливих умов для гармонійного розвитку учнів, їх здібностей, підготовки до самостійного життя, виховання патріотів, відданих демократичним цінностям.

1. Загальна інформація про НВК
Мукачівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»№6 є комунальною власністю Мукачівської міської ради Закарпатської області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження.
Навчально-виховний процес відбувається в одну зміну. Мова навчання та виховання українська. Виховання в дошкільній ланці здійснюється за новою комплексною освітньою програмою «Дитина в дошкільні роки» та відповідно до положень оновленого Базового компоненту дошкільної освіти, вікових та індивідуальних особливостей, здібності дітей.
Станом на 01.06.2017 року в закладі виховується і навчається 925 дітей:105 дітей у 4 групах дошкільного підрозділу ; 376 дітей у 14 класах школи І ступеня, 399 учнів у школі ІІ ступеня – 17 класів, та в школа ІІІ ступеня – 3 класи. Середня наповнюваність класів складає 24,1учнів.
Дошкільна ланка
Групи Раннього віку Молодша Середня Старша
Кількість дітей 27 22 26 30
Середня наповнюваність групи раннього віку перевищує норму на 80%,

Початкова школа
Класи 1а 1б 1в 1г 2а 2б 2в 3а 3б 3в 3г 4а 4б 4в
Кількість учнів 28 21 27 28 31 29 27 26 30 19 22 24 21 20
Середня наповнюваність – 25,2 учнів

Основна школа
Класи 5а 5б 5в 6а 6б 6в 6г 7а 7б 7в 8а 8б 8в 9а 9б 9в
Кількість учнів 31 23 28 26 29 27 15 23 22 18 29 27 25 23 16 28
Середня наповнюваність – 23 учнів

Старша школа
Класи 10 11а 11б Середня наповнюваність
Кількість учнів 25 22 23 23,3

2. Кадрове забезпечення
У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками Мукачівський НВК №6 був забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.
У нашому закладі працює 76 педагогів (65- у школі, 11-у дошкільному підрозділі). Якісний склад педагогічних працівників:

Кваліфікаційна категорія та педагогічне звання: Кількість
"Спеціаліст вищої категорії 46
"Спеціаліст І категорії" 9
"Спеціаліст II категорії" 4
"Спеціаліст" 18
"Старший учитель" 22
"Вчитель-методист" 10
«Вихователь-методист» 2
«Заслужений вчитель України» 1
«Заслужений працівник освіти» 1

У школі працюють 5 молодих спеціалістів, з яких 3-вихователів ГПД, 2- вчителів англійської мови. Плинність кадрів у 2016/2017 н.р складає 0%.

3. Атестація педагогічних працівників
Важливе значення має атестація вчителів, мета і завдання якої і полягає в тому, щоб стимулювати зростання кваліфікації педагогів, поширення передового педагогічного досвіду, підвищення персональної відповідальності педагога за стан навчання, виховання школярів.
У поточному навчальному році було проатестовано 15 працівників, для одного працівника атестація була позачерговою.
За результатами атестації:
- 10 педпрацівникам підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;
- 1 педагогу присвоєно вищу категорію ;
- 2 вчителям присвоєно І категорію;
- 2 вчителям ІІ категорію.
З них – двом підтверджено педагогічне звання «вчитель -методист», п’ятьом - педагогічне звання «старший учитель».
8 педагогічних працівників підвищували рівень кваліфікації при ЗІППО під час курсової перепідготовки, яка є обов’язковою при проходженні атестації.
Кожен із вчителів, які атестувалися, презентували свою роботу за між атестаційний період у вигляді портфоліо, у яких висвітлили свій рівень професіоналізму, підготовленості та активності у навчальних та поза навчальних видах діяльності, продемонстрували найбільш значущі результати практичної діяльності.

Дошкільна ланка

Станом на травень 2017 р. технічний стан будівлі та обладнання на ігрових майданчиках хороший. Приміщення відповідають санітарним нормам та вимогам. В користуванні дітей великі ігрові кімнати, спальні, роздягальні, туалети, зала для проведення музичних свят та фізкультурних занять. Є також великі ігрові майданчики для кожної вікової групи, озеленені та оснащені тіньовими навісами, відповідними ігровими спорудами. Також на території закладу знаходиться спортивний майданчик обладнаний спортивним інвентарем.
Приміщення дошкільного закладу використовуються раціонально, групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Розвивальні осередки в кожній віковій групі обладнані з урахуванням інтересів дітей і відповідають їх віковим можливостям. Система опалення в дошкільному закладі автономна, водоканалізаційна система – централізована.
Пріоритетними завданнями у 2016-2017 н. р. були:
1. Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку.
2. Соціалізація дошкільників шляхом формування моральної поведінки та морально-духовних цінностей.
3. Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчої діяльності.
4. Забезпечити належні умови для збереження і зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дошкільників шляхом використання природних засобів та здоров’я збережувальних технологій.
5. Створювати розвивальне середовище та психологічний комфорт, що сприятиме активізації пізнавального розвитку формуванню у дитини цілісних уявлень про довкілля.
6. Збагачувати практичний досвід дітей через залучення до різних видів діяльності – ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової.

4. Методична робота.
Методична робота є однією з найважливіших ланок діяльності закладу освіти, оскільки забезпечує постійне навчання педагогів, підвищення їх фахової майстерності, залучає до активної педагогічної діяльності.
У НВК діє певна система методичної роботи. До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів.
За останні роки адміністрація та педагогічний колектив можуть стверджувати, що в НВК відбуваються позитивні зміни, серед яких варто відзначити:
• активне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
• всебічне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
• участь усіх учасників у реалізації завдань навчально-виховного процесу;
• моніторинг якості освітнього процесу (періодичний, підсумковий);
• моніторинг розвитку творчих здібностей учнів у системі додаткової освіти;
• моніторинг оздоровчої функції освіти (динаміка стану здоров’я учнів).
Упродовж 2016-2017 н.р. були проведені предметні тижні з української мови, математики, фізики, інформатики, декада природничих наук. На основі предметних тижнів було укомплектовано виставковий матеріал. Також були організовані методичні оперативні засідання для ознайомлення вчителів з нормативно – правовими документами, новинками методичної літератури тощо.
Сучасна школа покликана не просто дати школяреві суму знань, умінь і навичок. Вона має зробити його комунікативним, тобто самостійним, здобувати й виконувати знання в різних життєвих ситуаціях; готовим брати на себе відповідальність; бути активним у суспільному житті.
У 2016-2017 н.р. педагоги НВК працювали над проблемою «надання якісних освітніх послуг через інноваційний зміст і технології освіти та підвищення педагогічної майстерності вчителів». Вчителі ставлять за мету в навчальній діяльності поступово змінити парадигму: від стандартного «знання, уміння й навчання» до сучасного «розвиток і вдосконалення суб’єктивного образу світу».
Організована за таким принципом методична робота в НВК дає змогу:
- впроваджувати найкращий педагогічний досвід у НВК;
- орієнтуватись в інноваційному просторі та використовувати новітні технології ;
- враховувати індивідуальні особливості кожного учня, розпізнавати їх потенціал, а отже розвивати природні здібності.
Крім того, вся методична робота в НВК підпорядкована:
- удосконаленню майстерності педагогічних працівників;
- вивченню та використанню на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;
- створенню умов для задоволення індивідуальних потреб та інтересів розвитку здібностей учнів.
На базі НВК №6 було проведено міські навчально-методичні семінари вчителів обслуговуючої праці (березень) та вчителів предмету «Захист Вітчизни»; (квітень).
Методична робота в дошкільному закладі проводилась протягом року на належному рівні, були проведені 4 педагогічні ради, 2 семінари. За результатами перевірки можна сказати про те, що протягом навчального року загальний рівень компетентності дітей постійно зростає і на кінець року спостерігаються найбільш високі результати що відображаються у значному збільшені кількості дітей які мають хороший та достатній рівень компетентності.

Одним із пріоритетних напрямів НВК є робота з молодими вчителями. Для підвищення рівня професійної компетентності вчителів працює школа молодого вчителя. Першочерговими завданнями цієї школи є:
- допомога в плануванні організації роботи;
- формування педагогічної майстерності;
- обговорення професійних проблем.
Двоє педагогів брали участь у конкурсі «Учитель року» у номінації «Початкова школа» та двоє молодих вчителів у конкурсі «Шукаємо молоді педагогічні таланти»
Аналіз методичної роботи в НВК №6 за минулі 2016-2017 н.р. засвідчив, що вчителі мають великий педагогічний досвід, але питанню обміну досвідом роботи на сторінках фахових періодичних видань ще не приділяється належна увага; не накопичується методична література з кожного навчального предмета, зокрема й щодо підготовки учнів до участі до олімпіадах, конкурсах.

5.Особливості навчальної діяльності учнів
Навчально - виховний процес спрямовувався на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати набуті знання як у життєвих, так і у нестандартних ситуаціях. Цим цілям було підпорядковано і формування робочих навчальних планів. Згідно із Статутом учні мають можливість навчатись:
1) У класах з вивченням чеської мови.
2) У класах із додатково виділеними годинами на підсилення вивчення історії, математики, української мови.
3) У 10-му та 11-х класах відкореговане навантаження для якісної підготовки для складання ЗНО.
З метою надання якісних освітніх послуг, для задоволення потреб учнівського колективу проводилися факультативні та індивідуальні заняття з математики,української мови, біології, історії.

6.Моніторинг навчальних досягнень учнів
Складно оцінити ефективність роботи НВК без систематичного спостереження за результатами якості навчання, а також впливу навчально-виховного процесу на особистість учня. Створити атмосферу зацікавленості, довіри та спільної творчості, а також забезпечити вивчення та впровадження сучасних освітніх технологій, їх елементів, активних форм і методів навчання в повсякденну практику викладання навчальних предметів дає змогу впроваджувати моніторинг навчальних досягнень учнів.
Організація моніторингу навчально-виховного процесу пов’язана з визначенням оптимального поєднання різноманітних форм, видів, способів аналізу й діагностики, урахуванням особливостей конкретної педагогічної ситуації.
Моніторинг навчальних досягнень учнів передбачає моніторинг результатів навчальної діяльності, сформованості в учнів загальних навчальних умінь і навичок, виявлення причин прогалин у знаннях. Результати навчальної діяльності учнів слід підбивати наприкінці кожного семестру, що дає можливість контролювати їхні індивідуальні успіхи.
Важливого значення набуває робота, з тими учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень. Найчастіше причинами труднощів у навчанні учнів є систематичні пропуски уроків зокрема через хворобу.
Цього року методичний кабінет управління освіти проводив міські контрольні зрізи знань у випускних 9-х та 11-х класах. Результатами зрізових контрольних робіт учнів 9-х та 11-х класів з основних предметів висвітлює слідча таблиця/див. табл./.

7. Робота з обдарованими учнями
Одним з важливих аспектів роботи школи у 2016/2017 н.р. було виявлення в процесі навчання обдарованих учнів та максимальне сприяння розвитку їх інтелектуальних та творчих здібностей, розкриття їх потенціалу. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна, цілеспрямована наполеглива, креативна та клопітка діяльність педагогічного колективу, що дає хороші результати. Зупинимося на результатах більш детально.
У ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін учні школи були представлені у всіх олімпіадах згідно з рейтингом.
За підсумками міських предметних олімпіад школа виборола 36 дипломів, що на 11 дипломів більше в порівнянні з минулим навчальним роком.

Кількість дипломів І ступеня складає 12,3 відсотків , якість – 5,3%. Це забезпечило школі друге місце серед шкіл міста.
Відзначились високими результатами юні олімпійці з правознавства -7 дипломів; з української мови та математики - по 5 дипломів, по 4 дипломи з обслуговуючої праці та інформаційних технологій.
Приємно відзначити, що учні Радик Василь -11 А клас, Кекляк Богдан - 8А клас посіли призові місця з 5- ти предметів, а Максим Віктор – 11А клас, з чотирьох. Більше інформації представлено в таблиці.
Аналізуючи підсумки участі учнів школи в олімпіадах треба відмітити педагогів, які з року в рік плідно, результативно та творчо працюють з обдарованими та здібними учнями.

На ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад добре зарекомендувала себе наша школа: 10 призових місць з 4 предметів, рейтинг – 140 балів - найвищий серед шкіл міста.

Переможці ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад:
П.І. учня Кл предмет Міс П.І.Б. вчителя
1 Кадар Юліана 9 укр. мова ІІ СвітлинецьН. В.
2 Кекляк Богдан 8 історія ІІ Морека С.Ю.
3 Баран Діана 9 Правознавство ІІІ Машика В.Т.
4 Жига Аліна 9 Правознавство ІІІ Машика В.Т.
5 Гордубей Микола 10 Правознавство ІІ Машика В.Т.
6 Шаленик Вячеслав10 Правознавство ІІІ Машика В.Т.
7 Бондаренко Каміла10 Правознавство ІІІ Машика В.Т.
8 Мучичка Юлія 11 Правознавство І Машика В.Т.
9 Ладані Наталія 11 Обс. праця І Похилець Г.П
10 Нейметі Яна 9 Обс. праця ІІ Джуга Н.Ю.

У найвищому IVетапі Всеукраїнських предметних олімпіад захищали честь міста та області 2 учасника – учні нашої школи. Це учениця 9-а класу Кадар Юліана з української мови (вчитель Світлинець Надія Василівна) та учень 10 класу Гордубей Микола з правознавства (вчитель Машіка Віктор Томашович).
Підведемо підсумки участі учнів і в інших, не менш важливих інтелектуальних конкурсах, змаганнях.
 У цьому навчальному році переможцями ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт учнів-членів МАН призерами стали:
- Секція «Правознавство» ІІІ місце, 10 клас, Шаленик Вячеслав
- Секція «Біологія людини» ІІІ місце, 10 клас, Русин Михайло
- Секція «Валеологія» ІІІ місце 11 клас, Матінко Василь
Готували учнів Стецьо О.М. та Машіка В.Т.

 На ІІ етапі VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка призове ІІ місце посіла учениця 11-го класу Мучичка Юлія .
З метою підтримки, стимулювання та розвитку здібностей і талантів найбільш обдарованої учнівської молоді міста Мукачева, враховуючи їх успіхи в галузях освіти, культури, фізичної культури і спорту рішенням сесії міської ради було прийнято рішення про встановлення щомісячної стипендії міської ради в розмірі 500 гривень. Стипендіатами 2016/2017 н.р. стали двоє учнів нашої школи Радик Василь та Макарова Олександра.
Та незважаючи на результати роботи з обдарованими учнями, треба зауважити, що нам педагогам потрібно шукати нові підходи до роботи з дітьми, які вміють мислити нестандартно, критично, аналітично та логічно, запроваджувати інноваційні методи роботи з талановитою молоддю, ширше залучати школярів до науково-дослідницької роботи. Недостатня робота ведеться по підготовці учнів до участі в відбіркових турах предметних олімпіад; вчителям-предметникам необхідно активізувати роботу з дітьми, які мають високий рівень знань з метою розвитку їх інтелектуальних можливостей.

8.Медичне обслуговування і зміцнення здоров’я учнів та працівників
Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоровя дітей. Курс «Основи здоровя» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоровя.
За організацію медичного обслуговування школярів відповідає шкільна медична сестра. Шкільний медпункт забезпечений необхідними препаратами для надання першої медичної допомоги. Щорічно учні проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів, на підставі довідок лікувальної установи формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. . Медичне обслуговування працівників організовано на базі поліклініки. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні. Працівники харчоблоку проходить медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного обстеження фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які зберігаються у медичної сестри.

9. Харчування

Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вище зазначеними документами, учні 1-4 класів, та 5-11 класів з числа пільгових категорій забезпечуються безкоштовним одноразовим харчуванням.
Дирекцією НВК створюються належні умови організації раціонального харчування дітей відповідно до санітарно-гігієнічних вимог. Робота шкільної їдальні знаходиться на постійному контролі адміністрації школи, громадських організацій.
Асортимент продукції, що пропонується, включає гарячі страви та буфетну продукцію. Якість страв, їх калорійність відповідають нормам. Обов’язковим є дотримання норм перспективного та щоденного меню.
Якісній організації харчування учнів сприяють створенні належним чином умови:
• контроль постачання проточної холодної та гарячої води;
• забезпечення відповідним обладнанням та миючими засобами;
• харчування учнів організовано за графіком;
• щодня знімається бракераж сировини та готової продукції, що реєструється у відповідних журналах.

Проводиться контроль за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконанням усіх вимог санітарно - епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується.
Класоводами проводився чіткий облік учнів охоплених гарячим харчуванням, відповідальним за організацію горячого харчування надається щомісячний звіт у централізовану бухгалтерію міста.
У 2016-2017 н.р. було охоплено гарячим харчуванням:1-4 класи – 356 учнів - 100%; 5-11 класи – 42 учні -5,2%.

Скарг на роботу їдальні та її працівників не поступало.

10. Соціальний захист
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у НВК, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року та на початок 2017 року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 5
• напівсироти -31;
• інвалідів – 7;
• постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС – 4;
• малозабезпечених – 9сімей, у них 11 дітей ;
• з неповних сімей – 31;
• багатодітних – 80 сімей у них 114 дітей шкільного віку.
У зв’язку з подіями на Сході України у соцпаспорті школи зявились ще дві пільгові категорії учнів:
• діти військовослужбовців Збройних Сил України та військовослужбовців за призовом під час мобілізації – учасників АТО -18 учнів;
• діти з числа внутрішньо переміщених осіб з районів проведення АТО – 6 учнів;
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації НВК, залучені до гурткової роботи.

11. Профорієнтаційна робота
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання НВК – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у нашій школі здійснюється під час навчально-виховного процесу:
• виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території;
• розширення знань про професії на уроках праці та інших уроках;
• позакласні виховні заходи, участь у конкурсах, фестивалях, екскурсіях та туристичних поїздках.
Активно в цьому році пройшов Тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи, допомагали у цьому працівники міського центру зайнятості
Протягом року відбулось 10 зустрічей учнів 9-11 класів з представниками вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації та коледжів та вищих навчальних закладів з Словакії та Чехії.
Велику допомогу надає мультимедійний термінал, який працює у НВК з 2013 року. Діти у вільний від навчань час – на перервах, класних годинах – виконують різноманітні завдання тестів, знайомляться з ринком праці й нашій області, поступово формують уяву про світ професій.

12. Виховна та позакласна робота
Учителі школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння самовихованню й самореалізації, у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.
У зв’язку з цим виховна діяльність школи проводилася у таких напрямках:
- Робота з соціального захисту учнів;
- Морально-правове виховання;
- Робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;
- Робота з охорони життя і здоров’я учнів;
- Громадське виховання;
- Військово-патріотичне виховання;
- Родинно-сімейне виховання;
- Трудове навчання та профорієнтація;
- Художньо-естетичне виховання;
- Екологічне виховання;
- Формування здорового способу життя;
- Учнівське самоврядування
Приємно спостерігати, яку насолоду відчувають діти, коли виявляють у собі здібності фантазувати, мислити, творити. Кожна дитина талановита! І завдання школи створити такі умови, щоб кожен учень міг реалізувати свій природній творчий потенціал у будь-якій сфері; музиці, малюванні чи поезії, використовуючи різноманітні форми виховної роботи: тематичні вечори, предметні тижні, зустрічі з видатними людьми, майстер-класи, конкурси, огляди, фестивалі, виставки тощо. Традиційно в школі проводяться свята:
- свято Першого дзвоника, День знань. День вчителя, День відкритих дверей для батьків.
- Конкурси малюнків та плакатів «Мова вулиці», «Вогонь – друг чи ворог?», «Мої права», «Я за здоровий спосіб життя».
- Конкурс «Школа має талант»
- Конкурс на кращий ліхтарик та хода з ліхтариками до дня Святого Мартина центром міста
- Конкурс-виставка «Замість ялинки – новорічна композиція», «Наш пошук і творчість тобі, Україно», пасхальна композиція «Воскресни, писанко!»
- Акція «Посади дерево» 64 (саджанці).
- Конкурс «Пісня про війну»(5-6 кл.), «Пісні і строю»(7-8 кл.).
Активісти школи гідно захищали честь школи на міських та обласних конкурсах:
ІІ місце у обласному конкурсі «Словацький бетлегем» та «Чарівність казки»
- І місце у міському конкурсі спортивно-силових змагань військово-патріотичної гри «Джура»
- ІІ місце у міському фестивалі – конкурсі «Крила мрій»
- Міський збір-змагання юних рятувальників-пожежників - посіли ІІІ місце на етапі «Пошуково-рятувальні роботи у зоні природного середовища»
- Міські змагання з техніки велосипедного туризму «Осінні старти-2016» - ІІІ місце на етапі фігурне водіння велосипеда
- ІІІ місце – у змаганнях з пішохідного туризму
- міська виставка – конкурс декоративно - ужиткового мистецтва «Знай, люби свій рідний край» - ІІ місце
- конкурс «Воскресни, Писанко» - ІІІ місце
Слід відмітити що вихованці дошкільного закладу у продовж року брали активну участь у міських заходах, а саме:
- у міському гала-концерті «Таланти твої Мукачево»;
- у міській інтелектуальній олімпіаді;
- у малих Олімпійських іграх присвячених Дню захисту дітей.

Протягом року учні школи мандрували цікавими містами рідного краю: проводилися екскурсії до Мукачівського, Чинадіївського, Невицького та Ужгородського замків, здійснювали походи в театр, кіно, парк. Учні полюбляють проводити дозвілля на природі: екскурсії по санаторіям Закарпаття, дендрарій «Березинка», страусина ферма, озеро Синевір, долина Нарцисів, відпочинок у Визниці. Поїздка у місто Львів, Ужгород, Хуст. Разом з батьками учні та вчителі побували на екскурсії у містах Кошіце та Гіралтовці (Словаччина).
Ми завжди прагнемо, щоб діти відчули: кожний з них має цінність, ним пишаються та поважають. Треба знати своїх спортсменів, художників, музикантів. Для цього влаштовуються виставки дитячих робіт, залучаємо їх до участі у творчих звітах школи перед батьками, діє стенд «Вітаємо», де висвітлюється всі досягнення учнів школи.
Цьому сприяє активна робота гуртків, які працюють на території школи:
№ п/п
Назва гуртка ПІБ
Керівника гуртка
1. «Моделювання іграшок-сувенірів» Джуга Наталія Юрівна
2. «Ми малюємо світ» Понзель Руслана Мирославівна
3. «Фольклор та етнографія
народу України» Джуга Наталія Юрівна
4. «Культура мови та спілкування» Дмитрищак Оксана Василівна
5. «МАЛІЖ. Журналістика» Строїн Лариса Анатоліївна
6. «Недільна русинська школа Похилець Ганна Петрівна
7. «Словацька мова» Маріян Еріка Омелянівна
8. «Виготовлення сувенірів» Похилець Ганна Петрівна
9. «Дев’ять один один» Строїн Лариса Анатоліївна
10. « Писанкарство» Джуга Наталія Юрівна
11. «Образотворче мистецтво» Понзель Руслана Мирославівна
12. «Вокальний гурток» Чекан Ельвіра Едуардівна
13. «Колектив естрадної пісні» Чекан Ельвіра Едуардівна
14. «Влучний стрілець» Фозекош Андрій Андрійович
15. «Джура» Саламова Айнура Мохлудівна
16. «Військово-патріотична пісня» Чекан Ельвіра Едуардівна
Та керівники гуртків з МПЦО:
Керівник гуртка Назва гуртка
Пацкан Вікторія Вікторівна Юні лісівники - дендрологи –І
Пацкан Вікторія Вікторівна Юні лісівники - дендрологи – II
Онац Іван Юрійович Велосипедний туризм - І
Онац Іван Юрійович Пішохідний туризм - І
Онац Іван Юрійович Юні туристи- краєзнавці - І

Способом організації життя учнівського колективу є учнівське врядування.
Цього року у НВК №6 створено учнівський парламент , що діє на добровільних засадах, до складу якого входять учні 5-11 класів .З допомогою соціальних мереж було проведено вибори президента школи, де кожен учень міг віддати свій голос за обраного кандидата. Із суттєвою перевагою голосів перемогла учениця 10 класу Малешка Тімея.
Учнівський парламент складається з 5-ти секторів кожен з яких очолює голова.
• Навчальний сектор – Кекляк Богдан (учень 8-А класу)
• Культури і дозвілля – Станкович Катерина (учениця 11-А класу)
• Спортивний сектор – Дуфинець Богдан (учень 9-Б класу)
• Інформаційний сектор – Яник Ганна (учениця 10 класу)
• Дисципліни і порядку – Заяць Ольга (учениця 11-Б класу)
День самоврядування, як найяскравіша подія учнівського життя, відбувся 30 вересня 2016 року. Учні заміняли усіх посадових осіб та більшість уроків, що були за розкладом того дня.
Членами учнівського самоврядування систематично перевірявся санітарний стан у класах, проводився моніторинг поведінки учнів. Згідно плану, проводилися рейди «Запізнення».
Важливим засобом розвитку учнівського самоврядування, колективної творчої діяльності є організація дозвілля школярів - заходи, які учні школи організовують, готуються та проводять самі. Участь і підготовці сценаріїв та виступів у шкільних заходах дала можливість старшокласникам реалізувати себе,сприймати навколишній світ, проявити свої творчі акторські та вокальні здібності.
Напрямком роботи учнівського самоврядування є:
- волонтерська робота (виготовлення сувенірів бійцям АТО, збір продуктів харчування «Великодній кошик для воїна АТО», збір коштів для хворих дітей «Серце до серця», збір продуктів харчування та одягу для людей похилого віку Акція «Милосердя», організована всесвітньою організацією Червоного Хреста, привітання ветеранів з Днем Перемоги, вчителів-пенсіонерів).
- Традиційне проведення ярмарки – продажу виробів, зроблених своїми руками «Дари осені»..
- Збір макулатури.
- допомога у проведенні рейду «Урок» у мікрорайоні.
- проведення акції «Подаруй радість дітям»(збір канцтоварів для онкохворих дітей до свята Св.Миколая).
Проблеми та недоліки в організації виховної роботи:
• більше приділяти увагу контролю за відвідуванням учнями закладу, систематично проводити бесіди на правову тематику з учнями та батьками, систематично залучати учнів до роботи комітетів органів самоврядування, аналізувати мікроклімат в класних колективах;
• здійснювати пошук і цілеспрямований вияв обдарованості у дітей;
• проводити заходи щодо зменшення ризику дитячого травматизму.

13. Державно-громадське управління
Відповідно до Положення про загальноосвітню школу, Статуту НВК, педагогічна і батьківська громадськість брала активну участь в управлінні закладом. Найважливіші питання напрямків розвитку, планування її роботи виносяться на розгляд педагогічної ради, батьківського комітету, вирішуються всі поточні питання життя НВК й роботи. На рівні кожного класу створені та діють батьківські комітети, що беруть найактивнішу участь в організації повсякденної роботи та навчально-виховного процесу. Організація ефективної роботи неможлива без дієвого постійного зворотного зв’язку з батьками. Адміністрація НВК, вчителі з увагою ставляться до всіх пропозицій і зауважень з боку батьків. Налагоджена робота з батьківською громадськістю:
• працює батьківський комітет закладу;
• за безпосередньою участю батьківських активів у класах проводяться масові заходи;
• періодично проводяться засідання батьківського лекторію;
• упродовж навчального року проводяться батьківські збори із запрошенням учителів-предметників, що свідчить про налагоджену спільну роботу педагогічного колективу з батьками учнів.
За 2016-2017 наявчальний рік до директора закладу було 1 письмове зверненн. На яке було відповідне реагування та надана відповідна відповідь.

14. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністраціїії. Наказом по НВК призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
Адміністрацією закладу в період 2016-2017 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки.
Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.
З метою організації розробки комплексного плану в закладі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та електрогосподарства.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів, проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями, чергуванням по закладу. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи та садочка розміщено стенди та інформаційні панелі, на яких розміщено матеріали з безпечної поведінки.
Будівля закладу забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем. Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що маються акти, та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.
На всіх поверхах розміщено плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Один раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.
Згідно санітарних, пожежних норм і правил, закладом отримані Паспорти готовності школи та садочку до нового навчального року,
Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах при директорові, на педагогічній раді.
За навчальний рік учні школи 51 травму, з них під час навчального процесу - 8(відповідно складено акт травматизму), 43 випадки - вдома (невиробничого характеру, тобто поза школою).
У порівнянні з минулими навчальними роками трам побільшало.
У 2014-2015н.р – всього 25 травм, з них -3 у школі.
У 2015-2016н.р. – всього 40, з них 3 у школі.
.Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В НВК розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проводиться відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються та аналізуються. Всі травмування реєструються у Журналі обліку травматизму

15. Фінансово-господарська діяльність
Ефективність навчально-виховного процесу та наближення його до сучасних вимог безумовно залежить від матеріально-технічної бази закладу.
Спільними зусиллями влади, управління освіти, батьками і вчителями школи ми домагаємося оснащення нашої школи необхідними технічними засобами, такими як мультимедійні комплекси, сучасний комп’ютерний клас, ноутбуки і іншими технічними засобами.
За рахунок бюджетних коштів відбувся капітальний ремонт водопостачання та водовідведення, на всіх поверхах закладу відремонтовано туалети; проведено воду в окремі навчальні кабінети та підсобні приміщення, оновлено електрощитові на всіх поверхах, відремонтовано приміщення книгосховища, що дало змогу створити приміщення для методичного кабінету та класного приміщення, капітальний ремонт каналізаційної та водопостачальної системи,санвузлів та харчоблоку.
Протягом року було придбано: дитячі стінки у всі вікові групи, ліжка двухярусні 10 штук, шафи у роздягальні 15 штук, миючі засоби, інвентар для праці.
Протягом навчального року за рахунок позабюджетних коштів:
- здійснено капітальний ремонт кабінету чеської мови та придбано ітерактивне обладнання для нього, підручники та книги для вивчення чеської мови;
- зроблено санітарну побілку кафедри англійської мови та фізкультури;
- підведенно воду та проведено каналізацію в підсобне приміщення старого корпусу;
- замінено та утеплено труби для підпитки котлів;поповнювалися запаси витратних матеріалів для друку та ремонтувалася комп’ютерна техніка; придбано будівельних матеріалів для ремонту .
Адміністрацією НВК приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Навчальні кабінети, коридори, вестибюль НВК поступово оновлюються.
Подвір’я закладу завжди прибране, доглянуте. Під час весняної толоки висаджено 65 дерев. На квітниках висаджено квіти. Біляться бордюри, скошено траву на газонах.
Безцінною в цьому напрямку є співпраця батьківських комітетів, всіх батьків школи. І сьогодні я маю змогу подякувати батькам за співпрацю, підтримку, взаєморозуміння у вирішенні всіх проблемних питань.
Однак невирішеною залишається одна із серйозних проблем – це капітальний ремонт системи опалення основного корпусу та дошкільного корпусу. Надіємося, що це питання теж буде вирішено позитивно.
Протягом навчального року я працювала разом з вчителями школи, вихователями дошкільного підрозділу, працівниками, учнями і батьками. Все, про що я сьогодні говорила – успіхи і проблеми – це наша спільна праця. Тому:
Я дякую всім вчителям, вихователям за їх працю, творчість, професіоналізм, енергію, мудрість.
Я дякую своїм заступникам з навчально-виховної роботи:Кобаль О.А., Шепі В.Ю, Росоха О.Б, Кека М.В., заступнику з виховної роботи Маріян Е.О., педагог-організатору Сідор Л.М.
Дякую заступнику директора з господарської роботи Болдижар Т.Ю, всім працівникам школи за відповідальне ставлення до своїх службових обов’язків, розуміння проблем і бажання їх вирішити.
Учням спасибі за їх належну працю – навчання.
Висловлюю щиру подяку батьківській громаді, управлінським структурам, меценатам за тісну співпрацю!
Бажаю всім впевненості у завтрашньому дні, добра і благополуччя, міцного здоровя .
Запрошую Вас на творчий звіт наших вихованців і учнів.
Переглядів: 887 | Додав: yana_dius | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024uCoz